X

Banebrydende høreapparatdesign kan tiltrække nye brugere

 

Folk vælger produkter, der passer til deres selvopfattelse og livsstil. Dette gælder for mange forskellige forbrugerprodukter som mobiltelefoner, hovedtelefoner og endda briller. Sidstnævnte er et eksempel på, at produktvalg ud fra et spændende design også kunne være muligt for medicinsk udstyr som høreapparater.

I mange år er høreapparater blevet betragtet som klodsede enheder med et utiltalende design. Denne opfattelse har ført til, at mange udskyder beslutningen om at bruge høreapparater.  Det betyder også, at der findes en gruppe potentielle brugere derude, som med en målrettet indsats kan overbevises om, at de nu uden betænkning kan begynde at bruge høreapparater. .

Høreapparatindustrien  har indtil nu arbejdet på at gøre høreapparater så små som muligt – næsten usynlige for det blotte øje. Men i  dag er folk mere  fokuserede på livsstil og selvopfattelse, samtidig med at de er  mere åbne over for en løsning af deres høreproblemer med et nyt elegant design.

Tiden er inde til et paradigmeskift inden for høreapparatdesign. Det seneste EuroTrak-studie viser, at indstillingen til brug af  høreapparater er meget mere positiv. Mens mere end halvdelen af ​​respondenterne var flove over at bruge høreapparater for seks år siden, er antallet i dag mindre end en tredjedel. Forbedret design har spillet en rolle i at ændre den generelle holdning. Et godt design kan således bidrage til at forbedre den opfattelse, som folk har om høreapparater.

Hvorfor er det vigtigt med et elegant design?

Nutidens generation vil ikke have kedelige “medicinske” høreapparater. De ønsker ikke, at deres høretab skal være en byrde, og de vil ikke have høreapparater, der stempler dem som hørehandicappede. I stedet ønsker brugerne et elegant og stilfuldt design kombineret med den seneste teknologi, der giver dem selvtillid og understøtter deres selvopfattelse.  Ligesom med briller ønsker forbrugerne et valg, der kombinerer det bedste fra begge verdener; et teknisk avanceret produkt i et elegant og smukt design. Hos Signia har vi nu gjort dette ønske muligt.

Vi har for nylig gennemført en forbrugerundersøgelse, hvor 500 personer med mildt til moderat høretab vurderede vores nye Signia høreapparat. Og resultatet blev, at de fandt det moderne og anderledes i forhold til andre løsninger på markedet.

Vi er på vej med et banebrydende  nyt høreapparatdesign, og vi vil have dig til at deltage i denne spændende rejse. Hvis du er interesseret i at finde ud af mere om vores nye banebrydende produkt, er det tid til at tilmelde dig vores nyhedsbrev. Når du tilmelder dig, vil du være blandt de første, der får mere at vide om vores nye Signia høreapparat, så snart vi annoncerer det! Vi ved, at dette er et produkt, der vil føre til nye og tilbagevendende kunder – både nu og i fremtiden.